Trening z piłkami - Trener Osobisty WrocÅ?aw
21
post-template-default,single,single-post,postid-21,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-9.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Trening z piłkami

Trening z piłkami

Trening z piłką Fit Ball pod okiem trenera osobistego sprawi, że błyskawicznie wzmocni się Twoje ciało.

Dzięki regularnym ćwiczeniom nadasz mu wyjątkową jędrność, rozluźnisz ciało, poprawisz koordynację ruchową, utrzymasz równowagę i stabilizację. Dużym plusem ćwiczeń jest to, że możesz wykonywać je zarówno na świeżym powietrzu jak i w zaciszu swojego domu.

Balansowanie na piłce uaktywnia wiele grup mięśniowych – w szczególności wzmacnia mięśnie szkieletowe odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej postawy (mięśnie posturalne – np. mięśnie pleców).

Jako trener personalny polecam ćwiczenia z piłką dla osób w każdym wieku (bez problemu mogą na nich ćwiczyć osoby młode, w średnim wieku jak i również seniorzy). Są to doskonałe ćwiczenia dla osób mających problemy z kręgosłupem.

Dzięki temu, że większość ruchów odbywa się w oparciu o piłkę, odciążone zostają stawy kolanowe i zmniejsza się ryzyko odniesienia kontuzji. Trening jest bezpieczny, a jednocześnie pozwala aktywować partie mięśni, o których do tej pory nie mieliśmy zielonego pojęcia.

Zastosowanie piłek:

  • w treningu ogólnorozwojowym wzmacniają mięśnie grzbietu,
  • zwiększają ruchomości w stawach,
  • poprawiają kondycji,
  • korygują wady postawy.

Na zajęciach trenerzy personalni podają swoich podopiecznych treningowi relaksująco-rozciągająco-wzmacniającemu. Spotkania usprawniają cały organizm lub tylko te części, które chcemy wzmocnić np. uda, brzuch. Zajęcia nie obciążają ciała, a ryzyko kontuzji jest minimalne.

Uczestnik regularnie spotykający się ze swoim trenerem osobistym na treningach z piłką Fitball poprawi swoją kondycję, jednocześnie wzmacniając mięśnie i poprawiając sylwetkę.

Zajęcia te wykorzystują także fenomen równowagi – w pozycjach, w których ciało walczy o zachowanie równowagi (np. stanie na jednej nodze z zamkniętymi oczami) nieświadomie, niezależnie od naszej woli napina najważniejsze grupy mięśniowe.

Innym rodzajem piłek stosowanych przez trenerów osobistych są piłki pilatess przeznaczone do wszelkich ćwiczeń ruchowych. Piłeczka ta wykonana z miękkiej gumy i wypełniona granulatem jest przyjemna w dotyku i pasuje do dłoni.

Piłka jest przyrządem o niezwykle szerokim zastosowaniu. Trenerzy personalni wykorzystują ją zarówno w treningach sportowców jak i do celów rehabilitacyjnych, dlatego może być stosowana przez każdego, bez względu na wiek czy formę fizyczną.

Piłka może być używana przy ćwiczeniach na macie, ćwiczeniach równoważnych, wzmacniających, rozciągających i poprawiających koordynację ruchową. Buduje muskulaturę. Doskonale nadaje się do ćwiczenia mięśni brzucha i kręgosłupa.

Piłka jest niezastąpiona podczas zajęć w domu z trenerem osobistym, szczególnie polecana jest do relaksacji i rozciągania. Doskonale sprawdza się w rehabilitacji – wzmocnienie mięśni, odciążenie odcinka lędźwiowego kręgosłupa. Jest także doskonałym przyrządem dla osób z nadwagą, a także dla kobiet w ciąży. Wykorzystanie piłki przez trenera personalnego daje dodatkowe wyzwania ciału, wprowadza do treningu urozmaicenie i nowe pozytywne bodźce.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.