Ćwiczenia bez przyrządów - Trener Osobisty WrocÅ?aw
18
post-template-default,single,single-post,postid-18,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-9.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Ćwiczenia bez przyrządów

Ćwiczenia bez przyrządów

Ćwiczenia bez przyrządów mogą być przeznaczone dla tych, którzy nie mają dostępu do siłowni, a nawet do konkretnego sprzętu, jak sztangi, wyciągi itp.Trening bez przyrządów może mieć miejsce w domu, a różnorodność form ćwiczeń jakie pokaże Ci Twój trener osobisty pozwala dostosować wysiłek fizyczny do Twoich indywidualnych możliwości .
Warto, aby Twój trener personalny stworzył program treningowy ukierunkowany na określone potrzeby, jak np. kształtowanie sylwetki, redukcja tkanki tłuszczowej czy poprawa wydolności organizmu.

Ćwiczenia te skierowane są zarówno dla Pań, jak i dla Panów. Poprawiają ogólną wydolność organizmu, wzmacniają poszczególne grupy mięśniowe. Dodatkowo można ćwiczyć z obciążeniem, w celu zwiększenia intensywności treningu.

Ćwiczenia te w przypadku Pań pozwalają ujędrnić pośladki, poprawić wygląd nóg, czy ramion. Przy prawidłowo rozpisanym planie treningowym rzeźbią brzuch, pozwalają zniknąć dodatkowym „wałeczką”.

W przypadku Panów, pozwalają pozbyć się zbędnego „brzuszka”, kształtują sylwetkę poprzez pracę nad poszczególna partią mięśniową.

Dwoma podstawowymi ćwiczeniami wykonywanymi bez przyrządów jakie pokaże Ci trener osobisty, to pompki i przysiady. Twój trener personalny pokaże Ci jak prawidłowo wykonać dane ćwiczenia, a także powie na jakie części ciała wpływają.

Przysiady znakomicie wyszczuplają i ujędrniają nogi, a przy tym wzmacniają je, przygotowując do innych sportów. Podstawowe ćwiczenie na mięśnie nóg doskonale stymuluje mięśnie czworogłowe i dwugłowe ud. Twój trener personalny pokaże Ci jak prawidłowo wykonać przysiady, aby w jak najkrótszym czasie uzyskać zamierzony efekt.

Trening bez przyrządów w domu ma również na celu poprawę wytrzymałości i kondycji danej osoby. Dzięki specjalnym ćwiczeniom oraz stopniowemu zwiększeniu ilości powtórzeń, czynności przypominają treningi siłowe. Trening wykonuje się kilka razy w tygodniu pod okiem trenera osobistego.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.