Porady dietetyczne - Trener Osobisty WrocÅ?aw
15102
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-15102,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-9.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Porady dietetyczne

Dieta to nic innego niż pewien sposób odżywiania, dostosowany do danej osoby oraz, co najważniejsze, do danych celów. To oznacza, że będąc na diecie można przybierać na wadze, a nie tylko chudnąć.

Mimo to wiele osób słysząc słowo „DIETA” kojarzy je tylko i wyłącznie z odchudzaniem. Owszem zmiana złych nawyków żywieniowych to podstawa treningu redukcyjnego, ale nie tylko, odpowiednio dobrane produkty żywieniowe, są bardzo ważne także przy nabieraniu masy.

Wspólnie ze swoim trenerem personalnym, ułożysz dietę, która będzie odpowiadała Twoim celom i będzie zawierać produkty żywieniowe, które lubisz.

Wspólnie ze swoim trenerem personalnym, ułożysz dietę, która będzie odpowiadała Twoim celom i będzie zawierać produkty żywieniowe, które lubisz.

W żywieniu dietetycznym wyróżnia się przede wszystkim dietę podstawową. Zawiera ona wszystkie składniki pokarmowe w ilościach przewidzianych dla człowieka zdrowego.

Dieta stanowi nieodłączny element życia każdego człowieka i jest ona bardzo ważna w prawidłowym rozwoju organizmu ludzkiego jak również ważna dla uniknięcia wszelkich chorób związanych z odżywianiem się.

Jako Twój trener osobisty posiadający kwalifikacje dietetyczne pomogę Ci ułożyć Twój własny, indywidualny program żywieniowy, nie oparty na żadnych szablonach.

Pamiętaj że nieprawidłowe odżywianie pociąga za sobą następujące skutki:

  • cukrzyca,
  • zaparcia,
  • tętnicze nadciśnienie,
  • przewlekła otyłość,
  • zespół jelita nadpobudliwego,
  • choroba wrzodowa,
  • kamica nerkowa i żółciowa,
  • miażdżyca,
  • zakrzepy i zatory krwionośne,
  • uchyłkowatość jelita grubego,
  • rak narządów: trzustki, żołądka, jelita grubego,
  • przewlekłe choroby wątroby.

Zasady zdrowego żywienia jakie będziesz stosować wspólnie ze swoim trenerem osobistym:

  • białko i węglowodany dostarczane do organizmu w proporcjach 1:2,
  • żywność bogata w siedem rzeczy głównych: białka, tłuszcze i węglowodany, witaminy i składniki mineralne, błonnik, wodę,
  • jak najmniejsze ilości cukrów i tłuszczów zwierzęcych,
  • większe ilości błonnika,
  • jak najmniejsze spożycie soli,
  • spożywanie warzywa, które zaopatrują nas w błonnik, składniki mineralne oraz prawie wszystkie witaminy,
  • urozmaicanie jedzenia,
  • unikanie dużych porcji pożywienia przed snem,
  • dieta zgodna z Twoim zapotrzebowaniem.