Nordic Walking - Trener Osobisty WrocÅ?aw
8
post-template-default,single,single-post,postid-8,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-9.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Nordic Walking

Nordic Walking

Nordic walking to technika marszu polegająca na zaangażowaniu do wysiłku jak największej partii układu ruchu poprzez zwiększone wymachy ramion, wydłużony krok, oraz prawidłowe zastosowanie specjalnie do tego zaprojektowanych kijków.Prawidłowo technika marszu i właściwe użycie kijów pociąga za sobą korzyści dla każdego użytkownika, chociażby fakt niezwykle korzystnego odciążenia stawów kończyn dolnych i kręgosłupa, poprawa wytrzymałości, siły i gibkości mięśni, czy jednoczesne zaangażowanie blisko 90 % mięsni całego ciała.
Dobry trener osobisty doprowadza ćwiczących bardzo szybko do optymalnego wysiłku w strefie wszystkich grup mięśniowych.

Trening nordic walking stalowi jedną z najkorzystniejszych form aktywności ruchowej ze względu na odchudzanie, profilaktykę oraz proces rekonwalescencji po wielu procesach chorobowych.

Każdy znajdzie swoje przyjemności i korzyści, jeden polubi nordic walking w szybkim sportowym tempie, drugi pomoc przy pokonywaniu większych odległości, dla innego będzie to sposób na niedzielny spacer czy wycieczkę w góry, jeszcze inni docenią nornic wal king jako sposób na poprawę sylwetki, kondycji lub powrót do zdrowia. Każdy, kto oczekuje od treningów nordic walking efektów znajdzie je.
Warunek jest jeden – potrzeba motywacji i systematycznych ćwiczeń, a do tego potrzebny jest trener personalny.

Zalety nordic walking to przede wszystkim:

  • łatwość i szybkość uczenia się,
  • dobry dla każdej grupy wiekowej,
  • uniwersalizm,
  • przeznaczony także dla sportowo niećwiczących,
  • możliwy do uprawiania wszędzie i o każdej porze roku,
  • bezpieczeństwo, prostota w opanowaniu techniki podstawowej,
  • jest to sport „towarzyski”, możliwy do uprawiania w grupie znajomych,
  • relaksuje, poprawia nastrój i pozytywnie uzależnia (wydzielanie endorfin).

Podczas spacerów nordic walking Twój trener osobisty nauczy Cię nie tylko prawidłowej techniki, ale także nauczy ćwiczeń rozciągających, siłowych, oddechowych czy uspokajających przy pomocy kijków.

Należy pamiętać, że największym elementem nauki marszu z kijkami jest pierwszy trening, pod okiem osobistego trenera. Oswojenie z kijami, rozluźnienie i wyrobienie prawidłowej koordynacji warunkuje późniejszą pracę nad kolejnymi etapami techniki.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.